Okulca | Yazılı Soruları,Konu Anlatımları

12 Mart 2009 Perşembe

INETA tekildir ne gerek var CSharpNedir’e

INETAMesela gelen mail sender@ineta.org‘dan değil de daron@yondem.com adresinden geldi. Yani mail atarsanız ilgililere ulaşır. Böyle olmasının da sakıncaları var ama olsun. Beni en çok sevindiren olay ise gelen etkinlik duyurusunda bir kaç INETA topluluğunun adının geçmesi oldu. Keşke yapılacak etkinlikte toplulukların ne tür katkısı olduğuna dair bilgileri bizimle paylaşmış olsalardı. Mesela varlığı yokluğu belli olmayan nedirtv.com‘un ne tür bir katkısı olduğunu açıkçası çok merak ettim. Alexa‘da sayfa ziyaret bilgileri bile olmayan bir topluluğun böyle bir etkinlikte varlık gösterebilmesi şaşırtıcı.

Etkinliğe kayıt adresi olarak INETA Türkiye Başkanı Daron Yöndem‘in kişisel sitesinin gösterilmesi bana çok amatörce geldi. En azından etkinliği yapan INETA topluluklarında etkinliğe kayıt yapılabilirdi. Belki sayın başkan sitesini tanıtmak istiyordur. Belki de INETA Türkiye’ye ait site güncelleniyordur.

ineta_csharpnedir

Son olarak uzun zamandır girmediğim CSharpNedir.com sitesine girmek istedim. Etkinlikle ilgili bir haber var mı diye. Siteye girince bir etkinlik duyurusunu ve onun altında bir kurs duyurusu gördüm. Kursta INETA Türkiye Başkanı Daron Yöndem Silverlight eğitimi verecekmiş. Ne diyelim hayırlısı olsun. Bunca çabanın nedeni buymuş meğer. Bende şaşırmıştım zaten. INETA tekildir hep Daron Yöndem konuşurdu etkinliklerinde ne gerek vardı CSharpNedir’e..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder