Okulca | Yazılı Soruları,Konu Anlatımları

12 Mart 2009 Perşembe

Kelly-Hopkinsville Olayı


İnternette kayıtlı bulunan hemen hemen tüm UFO ve uzaylı olaylarını okumuşumdur vakt-i zamanında sıkıntıdan. Sadece olayları değil, antitezleri, ititrazları, farklı bakış açılarını da araştırmıştım. Sonuç olarak dünya dışı yaşam konusuna bakışım nötr, ne varlığını reddederim (tüm evren keşfedilip hayat izine rastlanmadığı sürece), ne de somut bir kanıt görmeden kabul ederim. Sayfalarca UFO materyalini de gayet eğlenerek okudum, genelde birbirine benzeyen olaylar, kaçırılmalar, havada uçan cisim görmeler, cisimlerden çıkan varlıklar görmeler vs.

Ancak bu Kelly-Hopkinsville olayı, okuduklarım arasında hem en tuhaf, hem de en tüyler ürpertici olanı. Uzaylı hikayelerinden tırsanları baştan uyarayım, kolay etkilenen biriyseniz gece falan okumayın. "Yok baba ben inanmam ufo kufo" diyorsanız, lütfen ufo görmüş masum köylü muamelesi yapmayın bana, aşağıda yorumlarda. Sonuçta ben de ordan burdan bulup çeviriyorum.

Evet, yasal uyarımızı da yaptıktan sonra geçelim olayımıza. Sene 1955, Kentucky, Hopkinsville'in kırsal kesiminde, sıcak bir Ağustos akşamı. Sutton ailesi, çiftlik evlerinde sakin bir akşam geçiriyorlardı. Ailenin büyüğü Lucky Sutton'ın bir misafiri vardı: Billy Ray Taylor. Saat akşam 19.00 sularında, Taylor su içmek için evden çıktı. İçerde su sistemi yokmuş o zamanlar orada, o yüzden bahçedeki tulumbadan su alıyorlar. Taylor su içerken, yaklaşık 500 metre mesafede, parlak bir obje görüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder