Okulca | Yazılı Soruları,Konu Anlatımları

13 Mart 2009 Cuma

Video Bölen En İyi Program SolveigMM AVİ Trimmer Resimi Anlatım

Evet arkadaşlar piyasada birçok film bölme programı var ama bunların hiç biri işe yaramıyor mesela en bilinen virtual dub,nandub,tpmgenc gibi birçok video bölücü program var ama hiç biri 'avi' formatlı videoları bölemiyor zaten netteki filmlerin hemen hemen hepsi avi. İşte bu programla filmlerinizi hiç beklemeden ve zerre kadar görüntü kaybı yaşamadan bölebileceksiniz.

İşte Programın Birkaç Özelliği:

1)Tüm divx videolarını bölebilir (xvid,h264 ...vb hiç farketmez)

2)Görüntü kaybı ve ses kayması gibi durumlara mahal vermez.

3)1 gb lik filmi 20-25 saniye gibi kısa sürede böler...

Öncelikle programı aşağıdaki linkten indiriniz

http://solveigmm.com/files/SolveigMM...rimmer_1_6.zip

1.ADIM


2. ADIM


3. ADIM


4. ADIM


5. ADIM


6. ADIM


7. ADIM


alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder