Okulca | Yazılı Soruları,Konu Anlatımları

27 Nisan 2009 Pazartesi

Saçma ingiliz tekerlemeleri

Merhaba arkadaşlar , bi kitap okurken karşıma bu tekerlemeler çıktı bende bu tekerlemeleri blog'umda yayınlayayım dedim.

  • She shells sea hells on the sea share.The shells she sell are the sea shells i'm Sure (O kız deniz kenarında deniz kabuğu satıyor.O kızın deniz kabuğu sattığına eminim.)
  • İ love my love but my love doesn't love my love as much as love my love(ben aşkımı seviyorum.Ama aşkımı benim aşkımı sevdiği kadar sevmiyor)
  • Six silly sisters selling shiny shoes.(Parlak ayakkabılar satan salak 6 kardeş)
  • Four Fine dresh fish for you.(Benim için 4 tane güzel balık)
Evet arkadaşlar saçma olduğunu biliyorum , dediğim gibi bana komik geldi , yayınlayayım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder