Okulca | Yazılı Soruları,Konu Anlatımları

19 Nisan 2009 Pazar

Güneşi Gördüm Izle Full izle

gunesi gordum


Yönetmen

Mahsun Kırmızıgül
Senaryo
Mahsun Kırmızıgül
Oyuncular
Hande Subaşı
Demet Evgar
Şerif Sezer
Yıldız Kültür
Emre Kınay
Murat Ünalmış
Altan Erkekli
Cemal Toktaş
Alper Kul
Buğra Gülsoy
Macit Sonkan
Menderes Samancılar
Yiğit Özşener
Zafer Ergin
Deniz Oral
Ali Sürmeli
Cezmi Baskın
Ümit Okur
Itır Esen
Kamil Sönmez
Cihat Tamer
Ali Tutal
Nurseli İdiz
Gülhan Tekin
Cem Aksakal ve Pelin Çalışkanoğlu… Cansu Aktay
Tuğse Gökhan
Aleyna Kala
Aslıhan Kapanşahin

Konusu

Mahsun Kırmızıgül’ün yönettiği ve Mahsun Kırmızıgül, Demet Evgar, Hande Subaşı ile Yıldız Kültür’ün oynadığı Güneşi Gördüm, 12 Mart 2009’da Pinema Film dağıtımıyla Boyut Film tarafından vizyona çıkarılıyor.

Tür
Aile - Dram - Politika
Görüntü Yönetmeni
Soykut Turan
Müzik
Mahsun Kırmızıgül
Yıldıray Gürgen
Gösterim Tarihi
13 Mart 2009 Cuma

Ülke
Türkiye
Yıl
2009

Güneşi Gördüm Fragman Izle… Güneşi Gördüm Mahsun Kirmizigul’un Beyaz Melek’ten sonra vizyona getirdigi ikinci film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder